Lantlolla??!!

Jaa, detta kan nog diskuteras nu.. Hehe!!! Efter dagar ute på landet nu.. sååå ärjag nog på god väg. Tur att jag har Babe, utanför 50-skyltarna som gör att jag tar mej ngn annan stans ;)

Men som sagt, våren har gått i 250.. så lite lugn var nog de jag behövde nu, om vi ska lyssna på de kunniga :S
Blir bara så trött på allt fjant som blir så fort man gör ngt  i den här vänskapskretsen ;) Tråkigt högstadiefjanteri som alltid väntar när sommarn kommer. Men jag tänker slopa allt de. Orkar inte hålla på med allt sånt! Nope, i sommar ska jag njuta av att vara ledig från skolan... Och har ni problem med mej.. kom till mej då i stället för massa tjaft bakom ryggar å shit! Det är ingen som upskattar de.. Joo, kanske fjortisarna på stan! Men inte JAG i af!´!

Läste att Louis Vuitton och Sex and the city har gjort välgörenhetsprojekt tillsammans, självklart kommer då denna underbart snygga och fancy väskor visas i filmen!! Ahhh, såg en såå snygg häromdagen, fin brun kuvertväska! (svimmade) Såååå.. ni som tycker om mej vet vad jag vill ha. Annars kommer det allt bli en sån i Barcelona! Grymt snygg!
För jag vet att den  kommer göra sig snygg till mina sommarklännningar.. Men som sagt. Den kommer inte komma i minaägor förräns till höst,förhoppningsvis!

Åhh, hittade återigen en klänning i garderoben! Samma sak som med lacost-tröjan har denna översnygga klänning hängt i garderoben alldeles för länge, och använts alldeles för lite!!
Tur att sommarn äntligen är här så jag kan börja använda mina kläder..Hmm!! LINA!!! hahahaaahahha....

Hade varit skönt att gå ut å lägga sig i solen nu med Modeboken.. lr varför inte Make-up, så vi vet hur vi ska lägga skuggorna i den heta sommarnatten??!! Men nej, nej. Den lämnade Lina kvar i lägenheten..Blir ssåååå trött! Så nu blir det till att exprimentera fram en snygg look! Å de ska väl lösa sej det med ;)


So long. Have a great day vänner & lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0