Min nya plats..hängmattan =)

Ojojoj, i går njöt jag  av första dagen på sommarlovet.. Lr.. Hmmm mitt sommarlov började egentligenrunt halv tio tiden=P Hade en uppgift som skulle skrivas färdigt innan det var fritt från skolan i några veckor....Wiiieee*

Började faktiskt dagen riktigt hurtigt, gav mej ut på en härlig cykeltur med Winnerbäck i öronen!! Härligt värre!!! När jag kom hem runt åtta tiden var det tipptopp väder utan, å kan man annat än att le och skatta sig lyckig att man var ledig denna underbara dag..

Så efter några visdomsord från Pappa att solen är en farlig plats, la jag mej i hängmattan med en härlig bok!! Gött!!

Dagen har jag spenderat i solen, solen, solen och åter solen...=) Det enda som fattades.. jaa det var en härlig stor pool på trädgården!!! Men vem vet.. Önskar man något riktigt mykke.. ja då kan den gå i uppfyllelse!!! *Önskar*



Woho! Varma grader idag.. men vad gör de när äntligen sommarn är här??!!!




..::Bikini, Vattenmelon & Bra Musik, sommarn är  räddad::..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0