Potatis & sill.. Njae, så vuxen midsommar blev de inte..

Nope, i stället tog vi vårt pick och pack och begav oss till den underbara ön, närmare bestämt Öland =) Så Mia och jag tog min älskade bil och begav oss på en roadtrip som jag höjer upp till skyarna, som vanligt var den fullt av massa bus skratt &ett och annat inpulsköp =P


Eftersom tjejernas bil var framme först.. (haha) fick vi order av boysen att INTE packa upp vårt lilla hus.. Å inget klagande för vår sida, i stället satte vi oss i varsin brassestol å njöt av all halvsluft & framförallt skrattade åt alla andra som de satte upp tält.. Haha, ibland är man rätt lättroad & speciellt när man ser hur de blir mer och mer förbannade...






Upppackning av vårt hus..;) Med tre lägenhet & en trappuppgång;)
Sebbe & Kenta Knutt slapp juh allt sånt där.. eftersom de hade flytet och kom dagen efter  =) Så på fredagen var Lina extra glad när Babe hade kommit! <3 Åh, förresten så var våran lägenhet den snyggaste... även om jag vaknade av att Sebbe hade en värmeattack på morgonen.. haha.. detta kommer du få höra länge länge...;)

Sååå,annars har helgen en toppenhelg med mycket ädla drycker, frallor & en eller två klunkar vatten =) Är det midsommar så är de.. Maria & jag borde även ha lite extra eloge.. vi gjorde fina midsommarkransar woho* Jaaa, vi tvingades gå bland tistlar och nässlor.. Men men.. fina blev dom! ;)

Så grymt skönt å slippa tänka på allt annat.. & bara vara med de underbara i vårt hus! Hahahaa..

Självklart kunde vi inte ha en helg utan bus...;) Sebbe "vilade" lite, och inte kunde vi hjälpa att de just då råkade hända lite saker med nagellacket..Moahahaa* Fast du blev sååå SNYGG!! a real hotte! SMACK!!! By the way, ser att ngn snott min partystol..Morr!!!



Woohhhoo* Damn så snygg brud.. ja detta är då en hårspraysreklam.. denna bilden var helt klart ett måste eftersom alla i grannar höll på att fnissa ihjäl sig & trilla av stolarna när Mia, skulle göra sig snygg i håret. Dock, kom en vind en halv sekund efter.. men what the hack, de brydde sej inte hon om. Sååå Wella här har ni de nya hårmodellerna;) Just make a call....;)





Så, nu är allt som heter midsommar över, & tur är väl kanske de.. nu är de jobb, jobb & jobb som återstår.. & det härliga resultatet av detta???!!! Pengar, pengar & åter pengar!!

Förresten så blev jag heelltt förkrossad när jag kom på att det i dag inte är ngt Gossip GIrl.. tisdagarna kan vi lika gärna hoppa över nu när jag inte kan följa det glammiga livet på upper east! Nu får jag kolla på allsång i stället, inte lika glammigt & fancy.. men de funkar väl =P


..::Vill ha dig här hos mig nu::..

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahaha! vad e det för glasögon?? Jag döööör.... :D

2008-06-24 @ 12:57:18
Postat av: Lina

Ingen aning.. men dom gjorde sej bra i reklamen :P

2008-06-24 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0