Sjung om studentens...

Sjung om studentens lyckliga dar... Jepps!!!
 
I dag är det dags för studentet.. Inte för min del då eftersom börjar bli gammal.. Tre år sedan jag stod på flaken å klunka i mig champangne ;)
Jaa, de var tider de, då livet var en dans på rosor, inga motgångar.. å man gjorde vad man ville när man ville..Men som sagt, sedan kom det en verkligenhet utanför den där bubblan.. Där det inte alls var så lätt som jag trodde,kompisar kom och gick.. flyttade till andra städer, och vissa även utanför landet...

Men som tur var, hittade man även dom som är de bästa vännerna i dag!!
Oj, så sentimentalt detta blev, men så ska det juh vara ibland med ;)

Hahhahaaa..


Jepps, i dag ska jag inviga min nya klänning jag köpte häromveckan.. men har dock ett problem.. vilka skor jag ska välja.. hehe. STORT problem!Jepps, för idag väljer jag mellan svarta pumps, eller mina new fancy sandaler.. Hmmm... Ja, det får nog bli en liten modevisning innan det är dags för studentfesterna....


Jepps, ser tillbaka och saknar det med en liten tår i ögat...


..::Forever young::..

Kommentarer
Postat av: Sushi

Ja, studenten var en härlig tid! Det är så att jag får en tår i ögat när jag tänker tillbaka!

2008-06-10 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0