Sol, sol och åter sol =)

Har bara varit hemma en dag, och Mami har fixat så jag har internet HELA sommaren! Thank´s Mom!! =)

I dag har det varit en superduper dag... Började med att jag blev nertvingad till Ica, för att handla en lyxfrukost (Som jag dumt nog hade lovar Babe tidigare i veckan) Haha.. Såå efter lite frulle tog vi bilen hem till mams och paps.. På med bikinin blev de match i kubb.. Där jag spöade Sebbe 2 ggr..Hehe.. 

Å sen var de strandtennis för hela slanten som gällde..=P Med många snygga poser och moves.. konstigt nog slutade det hela i Vattenkrig..Haha.. Men är det sommar så är de!! =) 

 Efter en härlig grillning nu så sitter jag ute i solen å slappar med laptopen! =) Ä inte livet underbart ibland??!!
 
En underbardag med de käraste <3


..::Himlen är oskyldigt blå::..


Kommentarer
Postat av: Ranne

åhhh vad mysigt det låter!
Nu är det äntligen sommar!

2008-06-02 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0