Standtennis, den nya sporten=)

Inte visste jag att det skulle bli en sport utav strandtennis! Njae, i dag  har Babe och jag spelat för fulla muggar! Dock måste Sebbe ha en eloge för hur han kämpar för att hålla bollen igång... Haha!!

Dock börjades dagen lite hårt.. Lina var lite sliten  från gårdagen! Men what the, är de hemma fest så gäller det ju att bre på lite.. Å konstigt nog så var päronvodkan extra god i går! :P

Men det kanske var därför vi vann över killarna i kubb! Märkligt bara att alla ska vara såå dåliga förlorare.. Hahaha!!
En helskoj kväll som avslutades på Hotellet med rumpor som shakade som tusan! Jepps, de var Mia, jag å Heidi.. medan Sebbe och Ken pimplade lite Öl..:P Maaannnllliiigggttt =P

Efter att ha shakat loss ett bra tag, svek mina hälar mej, och mina älskade pumps som jag värderar såå högt gav mej skoskav..Morr!! Jepps, så Maria darling gav mej skjuts upp till Babe, å där satt han och väntade med Ken på en bänk.. So sweet!! <3
 
Ojdå, nu kom jag ju på.. eftersom jag fick skoskav..är det lika bra att jag köper ett par till skor, som kanske inte ger skoskav :P Lina, du är ett geni!







Kommentarer
Postat av: Ranne

Haha vad smart du är som köper ett par skor till!

Trivdes du föresten i "Vila"klänningen sen?

Robin o jag kör också massa strandtennis. Kunde ta en maatch ;) haha.

Vi kanske kan ses i veckan. Jag är ledig tis - sönd. Kramar

2008-06-09 @ 10:07:00
Postat av: Sushi

Ja, skor är ju alltid roligt att ha några stycken. Dock kan det bli lite svårt ibland att välja vilka man ska ha om man har många. Då kan man ju alltid gå modevisning som du...hihi

2008-06-10 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0