Taconight och självklart lite sightseen..;)

Jupps, nu är det bara min kära vän Mia & Jag kvar.. Haft en dunderskoj kväll med tjejjerna.. Taco stod på schemat. Å efter lite killbesök, så var det tjejsnack som gällde..;) Alltid lika skoj!

Självklart kunde vi inte hålla oss hemma... utan begav oss på en liten bilrunda...

Sushi & Mia redo för äventyr...




Å vi har de bra, vi här bak i bilen.. Hehe, Heidi, Me & Cilla...
Haha! Haggen hade ju flyttat till eget, som vi var tvungna att inspektera! ÅÅååhh, vi blev riktigt impade båda två.. framförallt av de fina takbjälkarna på övervåningen Hahaha....



Som sagt i mon är det dags att fixa finslipet inför midsommar.. hehe.. lr finslip??!! Vi har ju som sagt ingen stans att spva än, så vi får börja leta där.. Men ett tält med tre rum..;) De ni... Fancy!!! Hahaha...


Såå, nu ska my loving twin & jag ha vårt första sleepoverparty för sommarn.. suck, som jag saknar detta.... så skoj som lina & Maria har.. de har inte många ;)


Såå, nu passar vi på att njuta för fulla muggar..






So long friends and lovers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0