Fruktens dag..

Läste ngt mycket tänkvärt om bloggar häromdagen..Man skiver oftast så tangenterna glöder.. När man är lite deppig och behöver skriva av sej lite! Men ingen fara kära vänner.. så känner jag inte! Snarare tvärtom! =)

Har haft en underbar dag med massa sol, prat och massa mys..Som sagt Susanna å jag började vår träning inför sommarn..;)
Å framförallr har vi ätit allt i fruktväg.. hehe men men.. det är ju nyttigt :P

Men som sagt.. Solen är farlig nu... Susanna borde nog lyssna till detta! Hahahahahaha....
Tyckte allt synd om dej när du satt med solfrossa och hade på dej stickad tröja!! Stakkars lilla du!! Hoppas de försvinner tills i mon ;)




Förresten, jag har hittat det jag måste köpa nästa gång det blir staden för min del..

*Dior mascara.
*Den underbara chica kjolen jag såg i nya Solo ;)
* Ett par sommar-pumps(skor behövs juh alltid)
* Som plus i kanten får jag även köpa den översöta klänningen, den vita med svarta broderade blommor på..

Jepps, nu har jag ngt att längta efter =) Hahahaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0