Den där lilla klumpen..

Måndag kväll, och jag räknar ner dagarna tills det är helg igen... Sommarjobbet är de bästa, men sovmorgarna snäppet bättre!! Men sova, de hinns ju med ändå:P

Helgen var super.. Mami & jag for till Växjö. Konstigt nog hade jag en klump i magen när jag åkte dit.. Tanken att sommarn går fort & att jag snart ska dit gjorde mej illamående & ont i magen. Jag förstår inte mej själv ibland.. Jag trivs till tusen i Växjö, de underbaraste man kan möta.. dom är mina vänner där.
Men där där klumpen den kan jag inte förklara... Men jag hoppas och ber för att den inte skall finnas där när terminen börjar.. i så fall, kommer det bli en lång & jobbig höst!
Men ändå.. så känner jag mig på något sätt hel här hemma.. Okej, jag tar det att jag är en torris.. Men de kanske är sån jag är.
Lina som aldrig skulle kunna tänka sej att bo i en mindre stad än Gbg, är nu kär i sin egen hemstad Vetlanda.. Jepps,That´s true!


Åhh, nu har jag fått lite träningvärk oxå.. Hehe Sebbe& Jag, fastnade & spelade Nintendo Wii hela tiden..så nu harjag lite smärta! Men ojså skoj.. å en och annan rolig bild & film oxå! =P Moahahhaa*

Fick gå upp i ottan i dag när Sebbe åkt till jobbet för å träna lite..:P MEn hehe.. de hjälpte ju inte speciellt mykke...*morr*


Den snygga bruden  i rosa tennisklänning?! That´s me..=)

So long friends and lovers




Kommentarer
Postat av: Ranne

Hoppas din klump försvinner! Tänk på allt kul vi ska göra. T.ex. träffa Björn..Sen ska vi ha massa mysiga filmkvällar med god mat när hösten kommer. Jag lovar det kommer bli mys i Vxö när vi är tillbaka. Men njut först av sommaren här hemma :) Kram

2008-07-01 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0