Soliga Tisdag..

Ojojoj.. i dag är jag lite impressed på mej själv måste jag faktiskt säga.. Efter en härlig morgonpromenix å lite sol med Mamma.. Var det dags för staden!! =)
Hade mina nya skor i dag, sikken bra köp. Tillsammans med svarta korta shorts å vitt linne..blev de faktiskt läckert, om jag får säga de själv...Haha!!
Sååå.. med plånboken i höger hand, var jag redo....Men duktig som jag är kom jag hem utan att ha öppnat den en enda gång! Ojojoj.. jag överträffar mig själv ibland! Så den som påstår att Lina skulle vara shopaholic.. Ja! Ni har fel.. Hehe.. i af i dag!! =P

I morgon kommer min lilla Sushi hem från huvudstaden för att spendera sommarn här med mej! =) Å sina parents förstås.. men vi ska i af ha myysss i solen i mon! Cilla kanske oxå kommer.. vilket skulle vara superskoj!!



Mami gjorde ett kap på stan i dag.. en liter för 30 kronor.. de gäller att använda sin teknik! Good Mum!



Efter en dag i solen.. riktigt lantligt kort.. Haha, kolla in mjölkbilen i bakgrunden!! Säger då de.. på landet är det lugnt och skönt..å såå härligt!! =)



Självklart var vi juh tvunga att handla lite skoj till Leo med.. Tyvärr fick jag inte med glädjeskutten på bild. Skulle ha filmat, men jag kan lova.. att glad var han iaf!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0