.................

Varför kan jag inte bara säga vad är jag vill,& låta mitt hjärta lättas från den sten som där nu finns??
Vågar inte lätta den, vågar inte för att där ska finnas plats till en  ny sten, som är större än den som fanns innan...
 Den stenen som kallas för ensamhet & rädsla...

Därför vill jag att du ska ta bort den, men vill du det? Det innebär uppoffringar för din del, uppoffringar som jag gjorde för länge sen..
Men vågar du ställa dig rakryggad mot dom? Nee, du vågar inte de.. inte ens i fall du vet att jag står bakom dig och håller din hand

Även om jag sa att mina tårar rinner för att du ska göra detta för mig? Tycker du inte att jag är värd de? Bara en liten enkel fråga.. Vad betyder jag, egentligen.. vad betyder jag för dej?


..::För mig betyder du::..

Kommentarer
Postat av: Ranne

Hej vännen! Är inte allt som det ska? Du vet att jag finns natt som dag! Bara ring, jag är nåbar på mobilen alltid. Kramar om!

2008-06-27 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0