27 Maj..

Jag Lina Eriksson, har nu blivit BB.. bloggberoende!! =P Hehe, men så är de.. face it så är det!!!
I dag är det inte min dag.. kom jag på under eftermiddagen..trött, lite besviken och åter trött.. är tre ord som besrkiver mej denna tisdag-kväll....
Men såg lite kort som lättar upp stämningen lite..=P Å snart är det SOMMARLOV!! snart snart..


image103

I dag har de varit Fancy Fancy väder heeella dagen! =)

image104

Sweeeeeettt =)


Å nu har Gucci-väskan kommit fram! Är inte livet underbart, fast de ibland är skitjobbigt!
Men tack och lov för väskornas påfund..=P


..::Ssååå skönt när missförstånd reds ut::..


Kommentarer
Postat av: Sushi

Vilka fina kort!
Ja snart är sommaren här! Somamr ligger framför oss å jag ser fram mot allt roligt som sommaren innebär! Puss vännen

2008-05-27 @ 19:10:23
Postat av: Sushi

Undrar hur mågna väskor du har vännen egentligen:)...

2008-05-27 @ 19:12:05
Postat av: Maria

ja visst e livet allt bra underbart ibland.. :D puss

2008-05-27 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0