Detta eviga studentliv..

Leva som en student??!! Hmm, detta begrepp har jag nog aldrig riktigt förstått.. Att leva som student e inte alls att vrida och vända på varenda liten peng!! i stället bikar man ner mot stan för att bränna i stället..! Hehe.. Det gäller ju att prioritera ;)
Nee, jag tycker ändå att det är lite mycket snack om nudlar å ketchup! Det gäller väl att unna sej lite.. hehe!  I alla fall gillar jag INTE nudlar.. detta har jag kommit underfund med..Så jag e ledsen kompisar.. Jag är nog ingen tvättäkta student =P
Som min Pappa sa.. är det meningen att studenter ska åka utomland 2 gånger på ett halvår??!! :P Den enda kommentaren jag kunde komma på.. är som sagt att man måste unna sej lite!! =P

Men jag kan ju låtsas att jag är lika äkta som de som äter fiskpinnar eller nudlar every day!!



Fixade redovisningen oxå.. Wiiee* Vissa sågades.. vår kommentar var... Ja, de hade inget att säga! Woho! Way to go girls! =)

Usch, nu flög det in ngt läskigt från den franska balkongen.. Nu är de jakt som gäller!! Frivilliga är välkommna ;)

..::Solen skiner himlen är blå::..


Kommentarer
Postat av: Sushi

Håller med dig vännen om att man måste unna sig lite även om man e student!

2008-05-27 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0