Fyra utav fem toast..Kanonkul!

Helgerna går alltför fort nuförtiden. Å jag har drabbats utav otur oxå....=( Min allra käraste dator har lämnat mig..*Morr* Den total-puckar sej.. Som tur ar fixar älskade mami en fram en ny!!! Wiieee*

Helgen som var, den var fylld av sol, sol sol och lite parteeyy.. Jepps, nu var de dags för Lina att ha sin lilla fest i lägenheten. Ja, de kom väl i af sådär 20 pers.. skoj hade vi i af!image94Härligt med folk.. men mer skulle de bli.. MOahahhaa*


image93

Söta lilla Ranne..är de det kära Relaxvinet??!!

Jepps, efter alla knott drog vi oss sakta men säkert inåt.. där de bjöds på både relax & Prago vin.. å shot efter shot! Hehe..Kankse lite to much för vissa som sprallar totalt. Men vi bjuder på den ! ;)image92
Denna posen var ju lätt den snyggaste på kvällen.. Jepps, Carro skickar en puss till sin babe Robban, å jag till min Sebbe! Hehe..
Kvällen var grymt skoj som sagt, och tro de eller ej, men alla kom till slut in på Sivans! Efter mycket tjat om att jag å Carro skulle snabba oss på lite.. Har jag hört efteråt.. haha..men vi bjuder på den!


jag kan bara säga.. fyra utan fem toast! Kanonkul!! Hahahaaahaha....;)

Nehepp, nu är de plugg..


..::Carro, Lina, Malin & Ranne har en hemlighet::..


Kommentarer
Postat av: ranne

sååå fina kort..och vi har så kul ihop! Jag tycker SÅ mycket om dej Lina!
Våran hemlighet i höst är väldigt efterlängtad redan nu... :)
Ses imorgon för grötfrulle, låter så exotiskt..not..
Puss&kram

2008-05-12 @ 22:39:52
Postat av: Sushi

Tack för i helgen, jag hade en toppen helg hos dig!Roligt att träffa dina kompisar i Växjö! Puss

2008-05-15 @ 11:20:54
Postat av: Marie

den festen var riktigt nice!! :) haha puss

2008-05-28 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0