Kommande vecka.. Donk*

Måndag morgon.. ska inte börja plugga förräns elva.. men självklart vaknar jag supertidigt! SÅKLART!!! Men nu har jag degat ett tag, så kom fram till att jag måste ta tag i lite saker.. som tex... förbannande tentaplugg. Önskar så av hela mitt hjärta att det var lördag klockan 12 nu.. Sommarlov..

But long way to go..denna vecka kan vi kalla.. Helvetesveckan! Jepps, Plugga, äta sova..Plugga, äta sova! SÅ kommer den se ut.. sista veckan innan sommarlovet! Fy skäms skolan!! :(


Så istället för att gräva nej mej i allt som finns att göra.. Så ska jag denna vecka ta mej igenom allt med ett leende på läpparna! För som sagt en liten vecka de ska vi fixa!
Ja, herregud nu blev jag på G.. Nu är de nog dags att ta tillvara på detta och plugga lite!! ;) För känner jag mej själv kan denna känslan snabbt gå över!! Hahaa...

Som tydligt märks har jag nästan klarat mitt mål.. shoppingen har minskat otroligt!! ;) Haha.. Men sitter och klurar på en Guess väska.. Är de inte alldeles för underbara??!! Jaa, de får nog helt enkelt bli en sån i Barcelona..=)


Svårt att sova själv i natt.. Jag sover hellre med täcket åt fel håll och tusen armbågar i huvudet! ;)

image102


..::Du & Jag <3::.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0