Kubb borde förbjudas..

Jepps, då sitter jah här klockan kvart i åtta.. i mina shorts och bikini! Är inte livet bra underbar?? Hmm, egentligen är det pluggdag som gäller.. men känner jag mina kära vänner Ranne och Carro rätt. Då blir de solen efter några timmar.. som sagt. Vi arbetar mycket effektivt.. Guldstjärna till oss! =)

Jepps, i går kväll var de grillfest med Basgruppen som gällde.. hehe men de enda som dök upp var Linda, Johanna, Ranne jag å David ;) Hehe.. var höll ni andra 15 hus??!! Haha.. men men.. riktigt skoj! Men grillade jätteräkor, som Ranne ständigt satte handen i.. efter lite mat dök de upp lite fler musik-pojkar..Då blev de dags för kubb, och självklart killarna mot tjejjerna.. mykke märkligt att de skulle lyckas vinna två ggr.. Åhhh, de finns bara en sak för mig att göra.. träna träna och åter träna.. haha!!

I mon kommer min älskade lilla Suss hit! Då blir de grillning igen för fulla muggar! Miss U!!

Kvällens bästa kommentar kom självklart från Ranne, mej å Johanna..då vi blev heeelllt saliga
-Va?? Har dom kladdkaka??!! Haha

Åhh, måste ju bara nämna att vi är i planeringsstadiet inför höstens lilla trip.. Hmm, barcelona eller NY??!! Svårt val.. det blir shoppingen som får avgöra!! Men jag måste nog erkänna att min röst faller nog liiitteee mer mot Staterna ;) Om de går att få ledigt förstås!  =) Annars låter Barcelona underbart.. å bara shoppa å stanna till å ta en öl.. lr som Carro sa.. en Glass.. Hahaa..image90


Hmm, jag tror att det är dags för ett väskbyte nu.. kanske ska ta fram min pärla äntligen <3 Väskoholic??!!
Jaa, ni som känner mig vet ju som sagt att jag har en förkärlek för väskor... och mykke annat... =P..

Önskar Sebbe vore här..


..::Jag är sååå lättad::..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Väskoholic det är jag med!! Hihihi!! Det är bara vi som vet vad en sann väska kan göra med en flicka? Tihi* Kärlek

2008-05-08 @ 16:49:42
URL: http://heidiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0