Nu är det finaalleee..=)

This is a story of love and compassion, only hero can tell.. Wiieee!! Längtar så tills Lördag då vi ska rösta fram vår Charlotte till segern! Lr jag ska i af göra så gott jag kan.. Hehe!
Nu ska de gamla flaggorna vi hade vid midsommar fram.. =) Hahaa.. Å detta var tro det eller ej inte min ide.. hehe utan Babes! hehe,så skyll på honom!!!
I morgon far vi på roadtrip, jag å Ranne.. hehe, jag kan tänka mej att denna blir lika rolig som alla andra vi åker på!! Hehe, vi är som ett gammalt gift par när vi är på resa!!! Hahahahaa.....=)



Blev lite ledsen idag.... En utav mina närmaste vänner är lite ledsen.
Och jag vill inget hellre just nu än att torka dina tårar.. Men jag är inte hos dej nu. Även om jag vill göra allt för att ge dig en kram nu, kan jag inte det min vän! Det enda jag kan säga är att jag tänker på dig... och hoppas att det löser sig till det bästa för dej. Jag välkommnar dig hit med mina öppna armar <3


..::Ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll:::.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du torkade mina tårar min vän... Om du bara visste.... Tack än en gång!

2008-05-27 @ 19:33:36
URL: http://heidiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0