Roadtrip with my fancy babes!

Då var väskan packad för hemfärd i morgon.. förstår inte hur jag ständigt lyckas packa alldeles för mycket varje gång! Men tack vare min snälla Paps, får vi ta bilen tillbaks på söndag kväll =)
I dag har de varit en toppendag, som vanligt när jag umgås med Ranne och Carro=) Vi tyckte vi behövde liva upp våra liv lite.. och vad är då bättre än lite shopping??!! Haha, så vi hoppade in i Hondan för att bege oss till IKEA  med Winnerbäck på högsta volym.. Okej, vi lyssnade på lite annat.. haha men den musiken behåller vi för oss själva =p Men finns de ngt bättre.. än solen i ögonenm, våra tjusiga stämmor tillsammans med Lasse på högsta volym.. Längtar tills vi ses i sommar.. Lasse och vi!!

Jaa, åter till nutiden.Självklart hann jag bara komma utanför min lägenhet innan jag gjorde bort mej grymt mycket, så jag fick snabbt kila in i lägenheten och ville inget hellre än att sjunka genom marken! Haha.. Men de e inget vi talar högt om!!!
Men ranne gjorde ju oxå ett snyggt skutt när hunden skällde.. Haha, tur att du kunde roa IKEA personalen lite..

image98Woho!! Äntligen framme =)

image96
Vår älskade honda.. =)

En sjutusan rolig dag! Tack tjejer!!

image97


Kärlek







..::Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan att ha nånstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
med dig, med dig, med dig. ::..


Kommentarer
Postat av: Sushi

Kul med roadtrip till ikea! :) Hoppas du får en mysig helg hemma! Puss

2008-05-15 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0