Sleepover-Parteyyy..

Kära Blogg!
Nu är klockan 01:08 och jag kom ut från duschen för en stund sen. Jag har precis skuttat ner i sängen.  I dag har det regnat nästan hela dagen, och jag har haft jätteont i magen.. bla bla. bla..

Jaa, jag saknar nog den här tiden lite.. inte regntiden, utan dagbokstiden.. Då jag var liten och oviss om världen. Det enda jag skrev om då, var vilka jag var kär i och vilka som dansat tryckare på discot! Haha..=) Ja, det var verkligen tider de...
Har gjort sommarens inköp i dag.. Body Butter från Body Shop! =) Sommarens smak, och ska jag tro på Ranne så menar tidningen Solo att denna krämen är den bästa.. varför är dock en liten hemlis..;)

I dag satt vi och pysslade med lite överraskningar.. och lyssande på disney!=) Plopp, så kom vi på att vi blev sugna på lite sleep-over parteey! Så vi tog min kära bil och laddade den full med täcken å allt man behöver för en lyckad tjejkväll/natt! =)

image100

Ranne ligger och pluggar seightseen och shopping i Barcelona..=)

Nee, nu ska vi ha chick-mys, och berätta spök-historier!! Är inte stundentlivet underbart??!!




..::Testa nya vägar som aldrig tycks ta slut::..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0