Söndagsångest??!!

Jag är såå sjukt besviken på mej själv nu.. Jaa, behöver inte säga vad det handlar om.. Men antar att de flesta vet vad det handlar om i af.. Men som Sebbe, Mami, Sara, Ranne, Papi och alla andra säger, de är inte hela världen! Så sant så sant.. men önskar bara att jag kunde ta in det med.. Men de går inte! Hacka ner på mej själv, de har jag tyvärr alltid varit bra på..=( Peppnigen ni ger mej är guld värd, det vill jag att ni ska veta... Bara jag som inte kan ta in den och för en gångs skull fatta!! Men tusen tack för att jag har er i af! <3

Annars kan jag inte klaga hur de senaste dagarna har varit.. Varit guld som alltid när jag kommer hem till mina favoriter! = ) Ranne och jag passade på att ta en liten shoppingtur i vårt kära vetlanda!! Hihi.. Lina som hade shop-stop.. Jaa, de såg vi juh hur bra de gick! Jag skyller på Ranne och hennes inflytande på mej :P Haha...

Ibland är dagarna på landet härliga, och tro de lr ej.. ibland kan faktiskt ko-baja lukta gott!.. lr de luktar vår i af..! Haha, nu chockade jag många!!! Hahahaaa....

Så med många hjälpande grannar.. lr som mest kanske kollade på. JAg var en av dom som höll ett bra avstånd till alla Mamma Mu:na som skulle ut på de gröna ängarna!! Sommarkänslan kom då =)

image99
Haha, härliga skutt! En äkta Mamma Mu!! =)


Tiden med Babe var verkligen guld värd i helgen.. räknar ner till sommarlovet är här....<3


..::Ta mig till den jag håller så varmt om mitt hjärta::..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0