Studenter.. å jag fattade ingenting!

Satt å musamde smaskigt i dag på Pauze, när det helt plötsligt börjar skikas och hojtas överallt.. ganska snabbt hajar vi att det är stunderna som lever loppan! In och ut på resturangerna med massa ordningsvakter överallt =P Å vi fattade ingenting, så om någon är lite mer informerad om detta.. så förklara gärna tack!!

image108

image109

Snacka om mykke mat! Hehe, de var nästan så att vi skulle tagit med lite hem i en påse! =P Åhh, sen blev vi fnittriga oxå.. måste ha berott på rödvinssåsen.. Hehe

Sen blev de lite shopping oxå. Som jag sagt innan, man måste ju unna sig lite när man pluggar pluggar och pluggar, så dagens kap blev en tröja (eller vad man ska kalla den) , En sidenklänning och armband! =) Eller.. kap och kap kan man väl inte påstå att det var.. Kostade gjorde de..=S men som sagt, de kostar att ligga på topp! =P men jag blev glad av de i af!! Hehe..



..::Solen i Ögonen::..

Kommentarer
Postat av: ranne

ahhh inget smink o håret lockigt..hehe.
Men det va riktigt mysigt idag. Jag sitter här och är fortfarande mätt!
Längtar efter å få andvända tunkia/klänningen också!!
Vi var ju så fina i dem!

2008-05-29 @ 21:59:59
Postat av: Sushi

Mysigt å äta på restaurang! Maten såg riktigt god ut!

2008-05-30 @ 07:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0