Vad är en fin bal i Östanå??

Jaa, minns jag det rätt så var den alldeles, alldeles underbar! Den känslan att gå nerför röda mattan.. med folk som fotade och log. Ja, den stunden kommer  jag aldrig att glömma.
Så det var nästan med en liten tår i ögat jag såg på alla som gick nerför "min" matta i Lördags! Som vanligt alla lika fina.. =) Ta mej tillbaka!!!

Helgen gick som vanligt alldeles för fort...=/ Men oj så skoj den var!! Sebbe å jag åkte å partayade hos Cilla som hade förferre..Hehe, lr jag stod för festandet å Sebbe för åkandet! =)
Å min Babe skulle vara cute å bjussa mej på dricka under kvällen..wonderrful..jepps, men vänta bara.. under min andra öl tyckte jag att den smaka lite.. hmm halvmysko! Men jag fortsatte dricka..jaa, måste ju hålla uppe med mitt namn.. =P När den är schlutt så kollar jag datumet.. 1 januari 2007!! URK! Snacka om jag blev fjantig då.. hehe fick kommentarer om att jag var kvacklig! Å de vill jag säga.. de var jag verkligen.... Sebbe!!!! Hahaha...

Dagen i dag var som vanligt fylld med skratt å massa skoj med min Sebbe innan de var dags å åka roadtrip med Ranne igen!!

Åter i växjö lyxade vi till de lite.. Cola i vinglas och pizza..;) Aja, är de söndagsmys så är de! Du räddade mej i af från att få söndagsångest...



Min vän, att en så ny vänskap kan vara så stark. Har vi känt varandra innan utan att veta om det? För så känns de.. som jag känt dej länge länge... <3





..:: När vintern gömmer dina steg, så att du inte hittar hem.
     När du är vilse i den vinternatt igen, Kom ihåg mej då::..




Kommentarer
Postat av: Sushi

Jag minns när vi var på balen. Det var ju helt underbart! Så kul vi hade vännen!

2008-05-27 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0