Valborg, och den underbara helgen..

Jaha, då var allt som heter ledighet över.. igen!! =/ Haft det superbra hemma över helgen! Började bra. Åkte hem till Sebbe å tog det bara lugnt.. åkte ner till Lina & Henke som höll i gång för fullt! =) Där lurade dom på mej det hemskaste spel jag spelat.. Haha..Ja, vi får väl kalla de för stöt-spelet!! Shit, att jag lyckades få stötarna heeellaa tiden!!!
Mami å jag var en sväng på stan.. å redo för lite shopping! =) Blev dock inte så mykke.. en Maine vas, och två snapsglas i samma serie! Såååå fina!! Sen blev det ännu  en bikini till stranden i sommar! Wiieeee*
Efter lite solning in the bikini å massa mys med mamma var de dags för party!! =)
Lina hade grillis.. å vi alla var på topphumör på kvällen!! Superhärligt väder, och glada humör!!

  

Jepps, de var hur kvällen gick till.. innan Stan.. Moahaha*
En riktigt lyckad kväll.. fast att jag fick ringa efter Mami som hämtade mej klockan 3 när jag har såå ont i magen! Lina du tål inte den cidern. Lär dej de ngn gång! Min mamma är för underbar som bara sa japp, jag kommer! Smack!
<3

Å i går var de badminton som gällde för heeelllaa slanten! Sushi å jag tränar inför sommarn!
Vi var ute å gick i dag, Ranne & Jag.. å då kom jag på att jag redan längtar efter Mami & Papi, är nog inte så vuxen än som jag kanske tror! Hihi..

Nehepp, nu e de snart film-tajm hos Ranne som gäller! Wiieehhoo*

..::En månad kvar::..

Kommentarer
Postat av: Sushi

Ja vilken helg, riktigt roligt i lördags! :) Å det gick ju hyfsat bra att spela badminton igår. Fas vi får öva lite mer...hihi...vi hinner träna mycke i sommar! Då e de du å jag som stylar på badmintonplanen haha...Saknar dig redan vännen!

2008-05-05 @ 18:34:43
Postat av: Heidi

Ja helgen var för toppen!! Men jag stirrar ju bara på det där kortet. Fattar inte varför du tycker om det hihihi!! Jag som har fina ögon!! Hihihihihi!!! Du jag har oxå kommit på att jag är inte heller så vuxen hihihi!! Skönt att vara hemma hos mamma och pappa hihi!!!

2008-05-08 @ 16:55:51
URL: http://heidiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0