Vår På Landet..

Ahhh, i dag vill jag inte sitta här nere å glassa mej i Växjö-stan!! Hade hellre tagit min brasse-stol, bikinin å en härlig å färgglad drink och självklart cosmopolitan... å satt mej hemma på landet och lyssnat på musik!! =) Men men.. snart är sommarn här å då är den STORA trädgården bara min.. Lyckligt lottat som både kunnat spela brännboll, fotboll och alltmöjligt när man var liten på vår stora gräsmatta... Jag ska ha en minst lika stor, fast min ska ju självklart inkludera ett jacuzzi, lr pool.. Hmm har inte riktigt bestämt mej om detta än ;) Haha!!

Som sagt längtar redan hem igen...Till mina nära & Kära..<3

Haha, jag försökte posa lite med Leo i helgen.. men hmm han var inte lika engagerad som jag =P Hahahaa...

Nu är det den svåra frågan.. hmm ska Lina lyckas månaden med att endast fönstershoppa?? Jepps, vi får helt enkelt vänta och se.. Svårt ju när man hittar sååå mycke fina sommarklänningar och framförallt skor!! Hahahaha.. Jaa, nu e det upp till bevis Lina Eriksson!!!

..::I dag är solen min::..

Kommentarer
Postat av: Ranne

Näää vännen, du får inte längta hem än! Vi ska ju hitta på en massa kul denna veckan! Ses snart, då vi ska äta lite onyttigheter innan skolan. Jag tycker vi är ganska bra på det ;)

2008-05-06 @ 11:53:10
Postat av: Susanna

Vilken söt hund :) Är det din?
Jag ska köpa hundvalp i juli, längtar som en tok :)

2008-05-06 @ 21:51:47
URL: http://susanna1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0