-

Klockan ringer & jag har dåligt samvete.
Måste drömt att jag fick sms av Maria.
Ett halvt hat-sms.
Snacka om att jag var rädd lr?
Men som  tur var.. fanns de inget sms.
Bad dream helt enkelt.
Tack för det.
Haha.

Ladda ipoden.
Annars kommer jag aldrig klara bussens resa.
Fixa väskan med tusen frukter.
Boken kanske?
Njae, håll dej till studentlitteraturen Lina.
Suck*

Nu har Lina blivit en pendlare hur jag kommer klara detta. Det vet vi inte. Men busstiden kommer bli min musik & telefontid. Så watch out mates. Jag kommer blir en stalker ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

hat-sms skulle jag aldrig skicka till dejj vännen! =) och du får stalka mejj hur mycket du vill.. ;)

2008-11-06 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0