Halloween-partyyyee

Halloween party.
Sikken fest.
S & jag laddade hela dagen för vad som skulle komma.
Stylingen var på topp & jag skuttade som vanligt i pumpsen, tog pistolen & handojorna.
Min viktiga kasse med kvällen dryck kunde jag absolut inte glömma.
Såå, redo för fest begav vi oss till haloween partyt två hus ner ;)



Väl framme fick vi en dunderbål:P
Ni som inte vet.
Lina Eriksson älskar bål.
Såå, detta blev lite too much.
Mer än för vissa :P

Nåväl.
Efter heta partymoves var det dags för staden.


Gissa om vi gjorde succé?
Jope.
Väl framme hade vi tur & kom in for free tack vare utklädnaden.
En halvmninut senare blir jag ytskälld av vakten
Thanks.
Tydligen jobbar jag inte där & måste betala.
What?
De båda vakterna innan släppte in oss för utklädnad.
Sååå.. jag har två val.
GÅ hem eller betala.
Tack vare min alkohol i kroppen vågade jag stå på mej & sa att vakterna innan släppt in alla.
Hjälpte inte.
De fega vakterna sa att dom aldrig sagt så.
Fyy fan.
Detta ska jag komma ihåg.
Vakter = högre makt??
Missbruka inte den då. Ni förstörde halva min kväll.
Efter det var jag en spydig bitch.
Tack & lov betalade Sebbe så jag kom in.
Räddaren i nöden som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0