Min vän & en engelskman.

Ja. Jag har en mycket god vän.
Rättare sagt min Bästa vän.
När vi var på Gran can last winter.
Blev denna tös knäsvag.
Ja, rättare sagt, hon tappade både knän & hakor.
En blond ung man kom fram till 2 svenska flickor som låg & lapa sol.
Sen var hon såld.
Vartän hon gick så trånade hon efter denna man.
Gary.
Återigen träffades vi.
Hon blev ännu mera såld.
& ska jag vara riktigt ärlig.
Så tror jag fortfarande att hon har en liten crusch i honom.
Tyvärr har hon ingen bild på honom.
Men kan tänka mej att bilden sitter kvar på näthinnan än.
Snacka om semesterflirt.
Ingen kan väl gissa vem flickan är?

Japp.
Ms. Carlberg.
Vi håller tummarna för att Gary nu befinner sig på Cypern :)


Kommentarer
Postat av: Maria

hihi jaaa jag håller med tummarna för att denne underbart snygga människa ska vara där.. då måste det vara ödet. ;)

2008-11-18 @ 16:55:59
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0