Ont i hjärtat.

Jag kan inte titta på bilderna utan känna att det gör ont i hjärtat.
Trots att jag sålde hästarna för över tre år sen så gör det sååå ont.
Mina två ögonstenar som alltid busade i hagen & sprang så fort de såg höet på ingång.
Tårar av envishet.
Men mycket glädje gav ni mej.
Vi gav det till varandra.
Det fanns ingen som inte tyckte ni var underbara.
När Moa, fick lilla fölet Agnes.
Kunde man känna mer lycka än så.
Såå liten & så fin.
Stolt sto.
Stolt föl.
Du hade all rätt att vara de. Så fin som hon var.
Skimmel & alldeles perfekt.
Perfekt som sin mamma.
Chokladbrun med vita fläckar.
Underbar.

De är med tårar i ögonen jag skriver detta.
Älskar er, mina älskade hästar.
Jag kommer alltid att göra det.
Tack för de älskade åren jag fick kalla er mina.
Mina, och bara mina.



Det gjorde ont igår. Men tack för en unerbar ridtur. Isbjörn.

Kommentarer
Postat av: Sofie

De kommer jag alltid minnas, fast jag inte är så förtjust i hästar..kommer ihåg eftermiddagarna i stallet efter skolan på högstadiet..

2008-11-09 @ 16:06:53
Postat av: Lina

Jaa, visst var de så. <3

2008-11-09 @ 20:15:22
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll! :)

2008-11-09 @ 20:20:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0