Ordinary day in school.

Föreläsningar.
Ja, vad ska vi säga om dessa?
Ständigt i publiken i går.
All day long.
Du ska ha cred för de Lina.
Tack.
Fast visst.
Lite tissel & tassel blir de ju alltid.

Mim målade en cute bild på Sebbe & mig.
Hans kommentar:
-Va? Har jag klänning på mej?
Åhh, killar ;)



Ja. såhär ser min plats utt under föreläsningen.
Bright.
Brillsen är med i bilden för att göra mami glad.
Japp.
Jag använder dom.
Varför?
Börjar digga dom igen.
Tack vare alla fina kompimanger jag får.
Tack.




So long friends and lovers.

Kommentarer
Postat av: Mim

Hädanefter ska jag göra din mami glad och se till att du har glasögonen på dig. Du är ju så fin i dom darling! Och ja, Sebbe Snusk har klänning :P

2008-11-04 @ 16:07:17
Postat av: Lina

Gums. Du e såå sweet! =) Haha, okej. De ska jag hälsa han ;) Poooss

2008-11-04 @ 18:15:15
Postat av: sebbo

men va f.. "sebbe snusk"?? va e de för påhopp!!

2008-11-05 @ 21:07:33
Postat av: Lina

Haha...

2008-11-06 @ 08:48:51
Postat av: Lina

By the way.. du läste ju inte min blogg? BUSTED!

2008-11-06 @ 08:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0