Utlandet. Värme & Sol.

Som vanligt hamnar jag i fjärran land efter att ha suttit med skolarbete ett tag.
Denna destination blev i dag utlandet.
Babe & jag pratade häromdagen.
Shit.
Vi kommer få såååå kul.
Längtar alla redan.
Bikini-tankar e redan på G.
En sak är säker i alla fall.
Jag ska INTE ha en axelbandslös.
Haha.
Nope, men en ny ska de bli.
Frågan är bara vilken.
Har sett en dunderfin.
Men ack så dyr.
Spara & köp Lina.
Dock har spara aldrig min grej.
Jag väljer att handlar.
Är inte det mycket roligare?!

Små minnen tillbaka på mina äventyr med nära & kära.
Dessa betyder verkligen.
Mycket har vi gjort.
Mer ska vi göra.

Tack.

                                                       

                                                                             
                                                                                                           



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snäckan =) jag visstee inte du bloggade =) ska följa dig med "getögat" nu =) slänga en glimt då å då så man kan se hur du har det =)

jättevackra semesterkort - ha såååå himla skoj på nästa resa och hoppas ni hittar denna "man" du så vackert beskriver :)

puss&kjam from me (saris)

2008-11-18 @ 20:22:56
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Sara

oj - trodde jag skrev mitt namn! det var iaf jag sara från gamla basgruppen :) tihii kjamiz :)

2008-11-18 @ 20:24:24
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0