Kvällens bravader.

Har förstått att kvällen kommer gå vilt till.
Woooww slow down.
Pallar jag ännu en helg med vilda bravader?!
Ja, klart jag gör de.
För jag tillhör täten som stissar upp.
Varför?!
Älskar partay.
Enligt vissa att stå i centrum.
I kväll är det vi som får äga dansgolvet.
Självklart håller jag en plats för S med ;)

Har svårt att tänka mej att något skall kunna bräcka förra helgen?!
Hahaa. Jisses.
Men gå in med inställingen.
Återigen har jag mina high-heels.
Lever i dom.
Klarar mej inte utan dom.
Hatar dom när krogen stänger & det är dags att gå hem.
Ändå är de dom dom får mig att känna de där lilla extra.
Ja, alltså mina älskade pumps! <3

Nu e det dags för sista fixet! Sen är det parrtteeeyy! :)

Kommentarer
Postat av: tobbe

HAHA inget bräcker förr helgen, me det var kul i helgen iaf...

2008-10-13 @ 16:17:52
URL: http://tubensgalnacirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0