Nördie?

Ja, det är Lördag morgon.
Här sitter jag som en data-nörd :S
S är & jobbar, heeela dagen.

Skulle egentligen ladda för träningen som snart börjar.
Men de enda jag känner för just nu, är en latte & krypa upp i soffan.
Så som Lördagar egentligen ska vara.

Ner en runda på stan, fönstershoppa.
Jope, lika trist som de låter.
Men Mami kanske shoppar loss?! :P

Drömmer mig bort till värmen för en stund.
Grancan närmare bestämt.
Denna underbara semester.

Om X antal veckor ligger vi på en ny strand med sololja & drink i handen.
Hmm, eller en flask-cider.
Drinkarna är ju förjävliga (ursäkta uttrycket).

Men såhär är de.. Been there done that!


So long.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi.. ja de vart verkligen föööörjäääävliga.. :P Ja just nu när man sitter i höstmörkret så drömmer man sig bort till varmare breddgrader och detta kommer bli suuuupernajjs..



2008-10-18 @ 12:31:43
Postat av: Lina

Haha.. Jag vet :P Smakar skit rent ut sagt! Därför ska vi hålla oss till drinkar i flaska. Eller så kan vi hålla oss till det vi brukar dricka.. Cola & Fanta :P

2008-10-18 @ 20:56:04
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0