Onsdag

Jag lämnade halva mitt hjärta i Växjö i dag. Det är onsdag.
Den dagen mitt i veckan då man faktiskt får äta den där älskade lilla chokladbiten som bara smälter i munnen, utan att ens ha dålitg samvete.
I alla fall får man det på min lill-lördag, på min & min väninnas lill-lördag.
Tyvärr får jag inte smaka den där underbara idag. Utan vänta en hel vecka.
Men förhoppningsvis kommer jag överleva ändå.
Jag vet en som har en tuff vecka framför sig, Min väninna. Hon är värd en chokladkaka. Tom. en 200 grammare skulle jag tro.

Ego-pics kan tycka. Men som what. Jag tycker en aning synd om mig själv som missar min bit i dag.
Den är underbar.
Snälla vänninna. Ät & berätta hur den kändes!

So Long

Kommentarer
Postat av: Mim

Hej det är jag som är väninnan, och jag älskar att vara denne till henne. Hon som vet precis vad jag behöver, när jag behöver det. Precis som hon vet att just idag behöver jag en chokladbit. Mest av allt vill jag dela den med henne, för då smakar det som bäst. Men hon inte är här, men jag känner hennes kärlek ändå ^^

2008-10-01 @ 18:08:28
Postat av: Lina

Tårarna rinner, ja nu tänker folk. Ehh, normalt. Ja tänk så ni. Men denna flicka har satt så djupa spår i mitt hjärta. & Kommer alltid att göra! Min vännninna är den bästa <3

2008-10-01 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0