Partynight in Vetis.

Frukosten på sängen var guld värd i dag. Efter en hård partykväll var en rostad macka & lite yoghurt allt som behövdes.
So ta oss tillbaka några timmar & till festen med stort F. Den innehöll allt en fest ska innehålla, intiger, fajter, lots of drinks & självklart hände endel saker som inte kan nämnas i detta oficiella fält :P

Jag skuttade i mina high-heels & systemkassen i högsta hugg. Redo för en fest vi sent skulle glömma...
Väl på plats korkades flarrorna upp& partyt startade direkt. Med Tobbes flash-högtalare & stolar ( som framåt småtimmarna blev min & Mias scen) kunde de ju inte bli annat är gryymmmtt sko..

Helt plötsligt blev de lambada dans i hela lägenheten, okej kan väl erkänna att det antagligen var jag & Mia som startade denn party-höjare. Men vi blev ju i af tre stycken :
Jag, Tobey & Carlberg. Detta räckte gott & väl, dock missade hahahaa.. Mia lite sängen & blev påhoppad av Lukas(som förövring skröt mykke om sej själv under kvällen) Såå.. heeellaa mjölkdrinken gjorde fina minnen på överkastet.. Oups*

Men the man blev inte depp för de, utan han fortsatte med å korka upp tequilan. Woho* Tro de lr ej så blev de en & annan shot... Å hatten?! Ja, den följde med mej hem.
Dansgolvet i lägenheten var underbart & alla blev nog lite runda under fötterna.
Men självklart kan ju en fest inte gå problemfri..Sååå..
Vad händer då?!
 Jo,miss nr 1.
STRÖMMEN GICK!!
Men efter ett samtal till S, så var de fixar. My love <3
Nå, smäll nr 2??!!
Något pucko som var på festen, någon av våra vänner. Försökte att förstöra hela festen. Sätta på ugn & ta sönder spis. Sorry Mets, that´s not oki. Fan ta han/hon som gjorde det.

Som tur var efter X antal fajter, så var partyt igång igen. Närmare bestämt var de tajm for destination staden.
På med high-heelsen igen & vi började sakta med säkert trippa ner mot stan. Hahahaa.. shit vilken färd.
Innan vi hade gått ner var de tjafs. Kul & ha ett förhållande som mer liknar ett mor/son förhållande. No thanks!!
Kimsie Wimsie slog sej typ 13748723485rr gånger. Tur för han var så att fröken Carlberg tog hand om denna man.And trust me, tog hand... de var de mista hon gjorde. You  go girl. ;)

Nåväl, framme var de så mykke kö. Så vi kom inte in. Gick till Ladan där det vara allt annat ös.. Iuh, så vi vandrade vidare & köpte oss varsin god hamburgare innan vi spatserade home again.
Hahahaa.. vad hade vi gjort för att tre personer skulle få MÅSSKIT på oss??! Huh?! Fuck you mås.
Jag garvade gärnet när Tobey fick en liten poop i handen. Halvvägs hem trippar jag så snyggt i min pjuckes, tills folket. Mina vänner börjar asgarva. Jag ligga crazy som vanligt antar att det är för jag sagt ngn skoj kommentar.. men IKKE även jag har fått poop på skinnjackan.. Morr* 5 sek senare, har även Fröken Carlberg detta... what have we done.
Ja, att Maria hade varit syndig under kvällen, de visste vi alla :P Men jag då?! Huh!
Inte hade jag varit mer bitchig än vanligt.. eller?!
Väl hemma tvingar S mej att kolla på film ;)
Men trust me. Sängen har aldrig varit så skön som den var då. Hemma efter en lång tripp i mina cute high-heels.

Over and out





Kommentarer
Postat av: Mim

Hahahahaha, ligger dubbelvikt på golvet o skrattar för jag fattar fan inte hälften av vad du har skrivit, (eller inte skrivit) så antar att man var tvungen att va på plats! POSSE

2008-10-05 @ 18:46:29
Postat av: Maria

Haha! Sicken underbar kväll detta var!! Någon kväll som jag sent kommer glömma.. =) Men men.. Någon vart ju tvungen att ta hand om den stackarn som trillade in i allt han såg. :O

2008-10-06 @ 10:11:13
Postat av: sebbo

ja å inte vilken film som helst heller.. haha!! Dirk Diggler säger ja bara.. ;) fast dokumentären om Ron Jeremy va nästan bättre, där missa du allt någe..

2008-10-06 @ 19:05:44
Postat av: Lina

Det var en grym kväll! Nästa gång ska du va med ;) Å kimsi wimsie.. Hahaha!! TUr att han hade dej Carlberg...

Ja, hade inte "dokumentären" varit på tv hade du sussat så gott..P-kingen:P

2008-10-06 @ 19:35:42
Postat av: sebbo

Jepp, P-kingen is my name!! haha.. ;)

2008-10-06 @ 21:23:16
Postat av: Lina

Iuuuhhh* Babe!!!!

2008-10-07 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0