Pendlare?!

Ja. Snart ska jag ta steget till att börja pendla på allvar.
Efter flera byten på den förbannade bussen tackar jag gudarna för att Ida var med.
Annars hade jag fortfarande stått & väntat vid nottebäcks-terminalen på en buss.
Tack.
Hungrig som aldrig förr.
En banan på bussen gjorde mig inte mätt.
Ne, äcklig banan dessutom som fick mig att må mer dåligt.
Ida lyssnade på ljudbok.
Jag läste min nyinköpta bok.
I smyg.
Ida fick en chock när hon frågade mig vilken bok jag läste. Jag log lite genant.
Men wtf, boken verkar grymt bra.
SÅ bra att jag kunde läsa den på bussen utan att må de minsta illa ;) Tack!
Diskussion om HAloween kom upp.
Ida- Det kommer du passa bra till. Det kan behövas?
Jag-Huh?! Jag passa bra som.. Asg!
Tar det som en komplimang.
För jag ska vara grym denna kväll/ natt.
Bullar med choklad förgyllde resan.
Men nu blir de promenix.
Me Like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0