Tro det eller ej...

Tro det eller ej, men solen skiner faktiskt över mig i dag. Härlig dag i dag, å tro de lr ej så gick gymet ändå helt oki. Vågar inte fråga Mr. Tobey, men han tyckte nog att jag var liiitteee bra i af! De tror jag.
Så nu sitter jag här & får solen i ögonen. Det får mig att se tillbaka på sommarn, på Lasse & allt annat skoj som hände.

Crap,
nu försvann den igen!
Å nu blir de åter grått, grått & grått.
S hade nya bralls.. sjyssta jobbarbyxor! Haha, att vad är de med dessa snickarbyxor?! Jaa, fråga mina vänninnor.. fråga de flesta. Man vet inte, men ändå är såå läckra... Me like. =D

Sitter & tittar på en såå söt. Ja tro det eller ej..men kan det vara en skruvdragare??!! Hahaa, söt är den i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

A du var grym:), men nästa gång höjer vi nivån lite högre;)

2008-10-02 @ 23:11:55
Postat av: Lina

Puh, tack coach! Sure. Jag e redo för mer..bring it on ;)

2008-10-03 @ 08:17:17
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/
Postat av: Sofie

Killar i snickarbyxor är ju riktigt hett...:) Calle hittade ett par i sin garderob i somras som han sprang runt i ett tag..och bar överkropp, det du!!! puss

2008-10-03 @ 14:16:34
Postat av: Lina

Ja, de kan jag tänka mej. Dock är det inte Calle jag vill se..:P (Tur är väl de) Utan S. Å han susade förbi innan i dom:P Hahahahaa... =)

2008-10-04 @ 11:19:02
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0