tv-nytt?!

Ikväll kommer vi alla i Linas bekantskapskrets sitta som bänkade med snacks framför tv:n.
Lr, ja för min del blir de vindruvor..Som jag nämnde last week. Min Drog.

Klockan 20.00. Jepps, ni vet alla vad jag snackar om. Om inte?
Check in glamour programmet "Bonde Söker Fru".
Mer säger jag inte.

Lycka till Grabben!!



Jag vill att min bästa vän ska komma hem.
Jag behöver någon att prata med som jag bara kan göra med henne.
Jag behöver säga att jag gick i ösregn.
Jag behöver säga att jag saknar henne.
Jag behöver säga att jag behöver henne.
Att jag älskar henne <3




Friend and lovers,bye


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh vad söt du e!! Faaan vad jag saknar dej med.! det gör typ ont.. :) puss puss

2008-10-15 @ 23:31:51
Postat av: Lina

Ahh, jag vet. Men snart ses vi. Eller jag hoppas de! Jepps, haloweenparty, kommer du? :P

2008-10-16 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0