Besatt.

Skippar tentaplugget.
Orkar inte.
Vill inte.

I stället flyr mina fantasier bort i min nya otroligt grymma bok! ;) Thanks Mim.

Onsdag-eftermiddag.
& jag sitter & kollar igenom klippen på Youtube.
The Hills.
Varför denna besatthet mellan mina väninnor & mig.
Är det med avund vi tittar på serien?
Vill vi vara som dom?
Beautiful Life?
Leva ett liv som dom.
Good job
Flash job
Life, Beautiful life.

Jag vet inte.
Måste vara så eftersom vi ändå älskar detta.
Men leva som dom?
Vill vi verkligen det?
Jag vet inte.
Det enda jag vet är att när jag tittar så ser jag vad jag skulle vilja ha.
Är jag den enda som tänker så?
Nej, jag vet att jag inte är det.
Vi vill ha som dom.
& Älskar att följa hur det går.
Alla har vi våra favoriter.
Jag har min. 
Min väninna har sin.
Tillsammans kan vi diskutera detta i evigheters evighet.
Tröttna?!
Never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0