Yoghurt & Juice

Min yoghurt tog precis slut. Nu är det bara glaset med juicen kvar, sen vet jag vad som måste göras.. Fortsätta med Chomsky & Vygotskij =( Jaa, jag vet roligare torsdags-förmiddagar har jag faktiskt haft.
Men jag som sakta med säkert börjar bli vuxen, börjar också planera min tid lite.
I dag är det många to do´s på mitt schema men antagligen kommer jag inte hinna med alla, lr snarare välja bort de tråkiga. I dag är det nog nästan mys med vänner som känns viktigare än massa trix & fix.

*Home-exam
*Tvätta
* Sakna mina vänner <3
* Fixa & Trixa
* Gymet
*Handla (ngt fint till mej kanske?! Hmm, jag har ju ändå gjort en hemtenta)

Ja, titta på min lilla lista så ser man..Ja, jag ser nästan ut somenhomewife. Detta skall bli ändring på... Hahahahaha!

Helst av allt skulle jag bilja belöna mej med en guess-klocka. Men 2.500 kr känns lite för mycket just nu i min plånbok...Pappa??!! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0