Eftermiddag & solen visar sej.

Amy Mcdonald förgyller min eftermiddag här i lägenheten. Självklart skiner solen, men Lina måste sitta inne & Plugga..
Den där stenen jag trodde var borta från mitt hjärta har sakta med säkert kommit tillbaka. Vill inte ha den där, men känner att det sakta med säkert blir tungt i hjärtat igen..Varför?!
Tänk positivt?! Men hur lätt är de.. egentligen?!
Jaa, det finns en flicka som förstår mig & mina tankar..Tackar henne för dessa fina stunder.
Vad gör vi när vårterminen är slut & det är dags att pröva dina vingar ännu en gång?
Hur klarar jag en grå & regnig höst utan dej?
Får nästan panik av bara tanken & det skrämmer mig.
Ja, en sak är säker, inget växjö för mig när inte min Mim är här.
Vem ska jag då förgylla mina dagar med, diskutera våra stora i-landsproblem eller bara mysa tillsammans med!
Malin, du har en stor plats i mitt hjärta, & kommer alltid att ha!



Kommentarer
Postat av: Cilla

snyft va e det du säger! ska du lämna mig i vår?? tår

2008-09-25 @ 13:57:23
Postat av: Lina

Cilla..jag vet ärligt talat inte än.Men antagligen inte i vår.. utan till nästa höst. Puuss

2008-09-25 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0