En helt vanligt onsdag på skånegatan..

Usch, då vart man proppmått efter att ha ätit makaroner & falukorv.. Urk!!. Som vanligt ingen lyxmiddag när Lina står för maten, men if :P Äkta student-mat.
Ska straxt bege mej till Universitetet för lite seminarium..:S Jepps, ingen kommentar där inte!
Men Mami var på lite besök innan & gjorde mej glad...:) Lämnade lite böcker & annat som hon varit så snäll å lånat åt mej..:)

Nyfrissad var hon oxå, med andra ord....lika fräsch som vanligt! Det är nog min dröm.. att ha samma modemedvetenhet som den kvinnan när jag kommer upp i samma ålder.. Hehe, nu låter det som att min Mami är gammal.... Nix pix, de e hon inte... Men man kan ju vara fräsch å samtidigt inte gammal.. Å de e hon!!

Förresten, på lördag åker Mami, Papi & jag på nya äventyr.. mooott Lager 157...wwiiieeeehhoooo*



So Long

Kommentarer
Postat av: Sushi

Va kul å åka på äventyr! Hoppas att du hittar något roligt å handla där då!

2008-09-18 @ 14:27:00
Postat av: Lina

Ja, shoppa brukar ju inte vara ngn svårighet för mej direkt...:P By the way.. skicka din blogg adress, har inte den på denna datorn..:S Puusss

2008-09-18 @ 18:53:51
Postat av: Maria

Oj då ska du ju hemåt mina trakter.. =D miss u!! pussipuss

2008-09-18 @ 23:09:30
Postat av: Lina

Jaaa, jag vet! Miss U toooo!!! Massa pussar

2008-09-19 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0