En liten lista.. i brist på annat skoj..

Ja, grymt rastlös för de sista jag vill är å plugga..:P
Så jag hittade en rolig lista.. lite tidsfördriv i af...

Nämn något som gjorde dig glad igår:  När babe kom hem
Vad gjorde du kl 08 imorse: Pluggade
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pluggade.. (ojdå, här ser man sikket varierande liv jag har idag )
Det sista du sa högt: Du kan slänga kvittot..;)
Det senaste någon sa till dig: Hej
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Frukost
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå
Vad är det för väder hos dig nu: Tråkigt väder..
Godaste glassmaken: Vanilj med chokladbitar i.. jummy
Varit kär: Jope, å är alldeles upp över öronen just nu :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Njae, räknas bonde söker fru??!
Trivs du med ditt jobb: Jobb??!! Ehh, ja universitetet är ju mitt job.. jodå..
Favoritklädsel: Knepigt
Vad ser du om du tittar till höger: En whiteboardtavla
Vad ska du göra härnäst: Åka till resebyrån
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Laddad
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: svarta tights, en klänning & scarf
Sommarplaner: Resa, jobba & umgås med nära & kära
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nope, men har en forntida karriär i både trummor & piano ;)
Morgon eller nattmänniska: hmm, bådeoch tror jag
Vad är viktigast för dig: Familjen, Vännerna & Pojken
Är du kittlig: Extremt
Snarkar du: Absolut inte! Men enligt vissa gör jag tydligen de..:S
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste djur: Ormar
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0