Fredag

Jepps, nu är det äntligen Fredag eftermiddag.
Jag hade köpt fika & skulle överraska babe, men hur gick de med de.. Jo han kom hem tidigare så jag hann inte plocka fram ngt.. Typiskt! Hehe.. men men gott var de i af!!

Näst på tur är att Lina ska återgå till målning, ja mina stadiga blogg-läsare vet att jag & min kära mor målade & donade & fick ett utmärkt resultat!
Nu är det dags för Sebbe & mej att måla sovrummet..;) Hehe, jaa undrar jag hur detta ska gå..:P Men skoj ska vi ha i af!
Synd bara har jag inte mina tuffa målar-bralls här.. men de kanske funkar att måla i tights å klänning??!! Hehe. Jaa de får helt enkelt gå..
Eller så får jag ta på mej de heta hello-kitty shortsen, lr vad tycker du Mim??!! Hahaa...
Återkommer med resultatet..

So long!

Kommentarer
Postat av: Mim

Det är bara dom som gäller, det vet du ;)

2008-09-23 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0