Kärlek vid första ögonkastet..

Gick till min älskade vän i söndags..Mim. När jag öppnar dörren.. vad är det jag får se??!! Jo, den mest underbara väskan jag sett.. Ja det var alltså kärlek vid första ögonkastet. Både hon & jag förstod att detta underbara ting bara måste bli Linas oxå!
Jaaa, kära Pappa. det är faktiskt sant, en tjej KAN INTE få för många väskor, å eftersom detta var en weekend bag från FACE STHLM,sååå passade den juh utmärkt!


Såå,i går begav vi oss med det största leendet.. Men väskan? Puts väck.. Såå nu letar jag land & rike runt..Syster Yster är den som fått detta uppdrag!!! Go Sis!

Visst väskoholic, men om jag inte hade varit de så hade jag ju inte varit jag..  Trivs med de, å jag ska fortsätta med det.. oxå..

Kommentarer
Postat av: Mim

Ja du är då verkligen en galen väsktant! Too bad att väskan inte fanns bara :( Hoppas din syster yster hittar den i gnällbältet! Annars får vi leta vidare :D

2008-09-16 @ 09:30:02
Postat av: Lina

Tänk hur jag kommer bli när jag e typ 40..Men du har övertaget nu;) 2 nya!! Hahaa... Jaa, keep looking. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0