Kräftisen

Regnet öser ner ute & jag känner inte alls för att fortsätta läsa i matteboken =/ Dagen har varit alldeles för krävande för att ens orka tänka på matte. I stället kikar jag in på bilderna sen i lördags, å den årliga kräftskivan! Hehe, bilderna på mej ska dock eldas upp eftersom jag efter ett X antal klunkar i spritflaskan flippar som vanligt ;) Men jag bjussar på en i af..(den mest städade).. as usual..



Ahh, chaffis nr.one & fyllo nr One.. gissa vem som är vem??!! Hmm. jepps pokerfejs! ;)



Märkligt att alltid jag ska lyckas med att få de största glasen..!! ;) Men gud så praktiska de var! Haha..




Tittar & blir galen så mykke saknar jag er! På lördag är det ny fest, med nya kort & nya misstag, minnen & tusen skrattanfall..

Nu har jag fått en kick, så nu ska jag LÄSA!

So long!

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha vilka kort!! haha du får visa mig de "sensuerade sen ju!!

puss

2008-09-11 @ 23:23:40
Postat av: Sushi

Vad kul med kräftskiva! Jag hade gärna varit med på den! Måste få se fler kort från festen! Saknar dig vännen!

2008-09-12 @ 08:35:07
Postat av: Mim

Haha, ni ser ut att ha galet roligt, som alltid baby

2008-09-14 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0