Min nya karriär??!

Hahaahaa, kom & tänka på Babes kommentar när vi kollade på Idol häromdagen.. Jag satt som vanligt & sågade & hyllade de som var med... Riktigt inpressed blev jag.. Men då som taget ur luften säger han att jag skulle söka.. Hohhohoh! Jösses, hur skulle det sett ut om jag stod där.. Hej, ja jag ska sjunga.. Hehe!! Njae, jag skippar nog det &  fortsätter min karriär i duschen i stället.. ;)


Såhär tänker jag spendera min eftermiddag, med massa plugg & självklart lite Cosmo.

Bilden blev lite sne med.. men vad tusan, de e så jag känner mej just nu, sne av allt stim & stoj.
Kan inte allt bara återgå till normalt tempo, hur länge orkar man hålla på i 120??!!

Sooo long..

Kommentarer
Postat av: Mim

Lägg ner nu Lins, du vet att du kan sjunga! CUT IT! Skärp dig för fan kärring! Det spelar ingen roll om du så ska sjunga jag heter Lina vad heter du, på musiklektionen, det blir rätt ton och ljuvlig stämma ändå! LAVV LAVV

2008-09-17 @ 18:17:21
Postat av: Lina

Huh??!! Du din lilla sparv..:P Kom inte här å bossa med mej va??!! Jag hade varit som han igår..:P Därför håller jag mej till duschen, å kan sträcka mej till karaoke-barerna..(me lloovve) Å massa llloovve till dej sweety!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0