Mobil-beroende?!

Jag har blivit, förkyld, trött & lite halvlessen..

Ojojoj, det är lite jobbigt att bo själv när det inte är någon som tycker synd om mej..
Därför flyr jag hem till Babe en vecka för att få lite loooovvveee..
Med Ipoden laddad med musik är jag redo för vägen i eftermiddag.
Dock, saknar jag ju alltid mina tjejjor här i Växjö!
Men chicks, vi hörs & syns!


Måste ge mej själv en guldmedalj.. Min mobilladdare glömdes i söndag i Vetlanda.. Hehe, så Lina har levt ett tag utan mobil, & känt på hur det var innan man hade den.. Fuck! säger jag bara.. ge mej min laddare så jag kan kolla sms, & ringa alla viktiga samtal om personer jag sett, hört eller bara om en översnygg kjol som jag sett.. Hihi! Så tjejjer, nu är snart snackis-Lina igång igen å tur är väl det...



..::Kärlek::..

Kommentarer
Postat av: Mim

Du har alltid love från mig darling. Vilken översnygga kjol? Den lila på Gina? I like.

2008-09-16 @ 09:27:32
Postat av: Lina

Såg en kompis som hade den.. GRRYYMMTT Snygg på.. Ett måste att prova i af;) Me like tooo

Postat av: Sushi

Har saknat att prata med dig vännen! jag som försökt få tag på dig flera gånger nu men nu förstår jag ju...Ses i helgen om jag hittar någon bra biljett!

2008-09-16 @ 16:45:38
Postat av: Sofie

vilken söt pussbild!! Mycket kärlek i den..:)

2008-09-17 @ 18:10:26
Postat av: Lina

Hehe, allvarligt så var det Tobbe som lekte Bingo Rimer, å skulle säga hur vi skulle göra..:P Hehe.. men visst är det KÄRLEK! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0