Nya äventyr :)

Japps, i går bestämdes det. Jag, Sebbe, Maria, Tobbe, Cilla & Calle ska bege oss på nya äventyr.
Snarare bestämt så bokade jag & Sebbe in en resa i går. Läännggeee kvar tills dess. Men nästa midsommar kommer i af inte vi spendera i detta land.
Nope, vi tar våra bikinis, soloja, brillor & musiken till varma breddgrader, snarare bestämt Cypern & Ayia Napa! Wiieeehooo*
Detta har jag bestämt & är säker på att det kommer bli en resa vi seenntt kommer att glömma! ;) Nope, detta ska jag å Carlberg sitta & diskutera sen mellan våra rullator-race & fikastunder på hemmet.. Hahahahhaa
Så vännerna.. börja ladda nu... Ladda för en vecka med endast skratt & sol, & en & annan drink förstås..
Å ska man tyda pojkarna, så är en & annan drink typ fylla dagarna i ända.
Jaja, säger vi som vet hur drinkarna utomlands smakar.. Urk*

So long friends and lovers

Kommentarer
Postat av: Anonym

jupps å vi kommer få superduper skoj!! hehe:-)

måste ses snart ju! puss puss

2008-09-24 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0