Roadtrip med Speedway..

Igår eftermiddag/kväll beslöt vi oss..
Ja, en spännande match skulle vara på kvällen, & jag kände hur det började dra i kroppen.
Då fanns de inget annat att göra än att bege oss till motorstadion i Vetlanda, för att se lite Speedway.
Självklart är Malin en grym brutta å ha med på roadtrips, & tro de lr ej.. enligt henne var min lilla stad "mysig"..






Jisses, såå mycker folk det var med.. Tihi* En riktigt spännande match.. Jaa, de måste nog ha varit den mest spännande match i heellaa mitt liv! Haha.
Grymt skoj hade vi i af
Jaa, å vem hade fixat läktarplatser alldeles intill starten om inte Tobbe??!! DU är en klippa de vet du! :)










Hehe, den kommentaren när jag kom in på stadion..Tobbe:
-Ehh jaa jag ser dej, du har den rosa mössan?
Haha, jope.. men de klart denna mössan kommer jag inte svika i första taget ;)



Åh, spänningen var sååå grym mot slutet.. Men vilka drog de längsta stået??!!

Jo, VÅRT VMS!!

Såå, nu är de final på tisdag som gäller.. Tummarna håller vi!!! :)

SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Mim

Jag har halva inne!!! Jag kan snart kalla mig själv ett äkta VMS-fan! Klart du ska ha med mig på roadtrips honey, det är ju det vi gör bäst. När vi inte käkar godis o tentapluggar, för det gör vi jäkligt bra det me! POSS

2008-09-25 @ 21:17:10
Postat av: Anonym

Hahahaa.. jag vet de är vi grymt bra på de med.. godiset alltså;) Puusss

2008-09-25 @ 22:01:36
Postat av: sushi

Kul med speedway! Låter som ni hade en rolig roadtrip!

2008-09-26 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0