Röra?!

Ojojoj, här luktar de massa parfym... Fy & Tvi. Gick igenom heeella förrådet. Ingen kvar till mig, massor till Mamma.
Lr jo, förresten en fick stanna i mitt skåp  :) Tur var väl de, fattig stundent som man är..
Det är ngn parfym som luktar grymt gott, lite sexig doft sådär. Men fråga mej inte vilken de var eftersom jag sprutade doftprov med sådär 7 olika parfymer.. Brighta Lina is back!

Regnet öser ner, så de är en perfekt dag för lite städ & fix. Men har jag lust med de egentligen?! Nope, stannade mitt i allt, så nu är de grymt snyggt här!! Tar hand om de lite senare i stället.. För nu har jag varken lust eller ork för massa sånt..

Laddar för att träna aset av mej i stället. För Tobey är inte den enda som ska bli grymt fit for Cypern.

Kommentarer
Postat av: Mim

Du kommer DÖ! Det har jag sett till ;)

2008-10-01 @ 14:49:48
Postat av: Lina

Haha, jaaa de gjorde jag juh med :P Men nu lever jag igen.. Puh*

2008-10-01 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0